torsdag 26. juli 2012

Velkommen! Willkommen! Tjena!


Hei, bloggen.

Hehe, det føles jo egentlig ganske naturlig å introdusere innleggene sine sånn. Ganske jordnært og stilig, på en måte. Veldig 2012. Jeg skjønner hvorfor toppbloggerne gjør det.

Uansett, en hjertelig varm velkomst til min rykende ferske blogg. Du er min favorittleser, og jeg ser fram til å dele mange blogginnlegg med nettopp deg og flere av mine favorittlesere i tiden som kommer. Det skal bli så gøy! Brus, anyone?

Jeg må erkjenne en ting. :( Jeg vet ikke hva denne bloggen skal handle om. Hva skal jeg skrive på den, liksom? Jeg har blogget med min makker Vegard tidligere, men jeg føler meg som en rookie. Vi får se. Veien blir til idet man går den, noe som kanskje er det lammeste ordtaket jeg veit av, men vi finner nok kjapt ut av om det stemmer eller ikke!

Håper jeg nå har gitt deg en varm velkomst som et fundament vi kan bygge et vennskap på. Videre håper jeg det resulterer i at du stadig vender tilbake.

Småfrekk hilsen fra Marius!

PS: Til alle som ikke vet hvem jeg er, her er et selvutleverende og representabelt bilde av meg. Jeg går sånn hele tiden:

PPS: Glad i dere. Smask!

11 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk, Christine! Du er relativt dritkjekk selv, det kan ingen ta ifra deg!

      Slett
  2. Nei :( Det jeg mente å si var: Fin blogg. Kommenter tilbake?

    SvarSlett
  3. Svar
    1. Det skal jeg gjøre med en gang sjansen byr seg. Lover!

      Slett
  4. Hei Marius. Fin blogg. Hilsen Carina.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Det er du også. Hilsen Marius.

      Slett